Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
Pääsivuthe fInwandersHakuLatest imagesKirjaudu sisäänRekisteröidy
Navigointi
 Etusivu
 Foorumi
 Ottelut
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani

 

 vs -=[VGO]=-

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
wonji

wonji


Viestien lukumäärä : 305
Join date : 09.10.2009
Paikkakunta : Oulu

vs -=[VGO]=- Empty
ViestiAihe: vs -=[VGO]=-   vs -=[VGO]=- EmptyMa 30 Marras - 22:23

Kenttä: Urban Assault
Muoto: ESL 4v4 laddu
Alotuspuoli: East
Tulos: 2 - 8

Pienen sählinkien jälkeen pelaajat saatiin serverille. Vihuilla oli tosin vain 3 pelaajaa mutta se ei hidastanu niitä. Alku oli sekavaa ja turpiin tuli. Hävittiin 3 ekaa kiekkaa putkeen saamatta yhtään tappoa. Sitten herättiin ja vietiin jo seuraava kiekka. Viidenellä kiekalla aloitettiin jälleen vahvasti, kun saimme vihollisen alas heti alkuun ja eristettyä B objektille jäljellä olleet viholliset. Sitten onnistuin fragilla teamkillaamaan fearin. Lopulta jäin ainoaksi omaksi jäljelle. Sain tapettua A objektilla kämppineen vihollisen viime sekunneilla ja kiekasta tuli tasuri. Viimeisellä eastin kierroksella saimme tapettua nopiaa kaksi vihollista. Tein A objektin ja lähimme B objektilla kämppineen vihun kimppuun joukoin. Lopulta minä ja Feari jäätiin jäljelle. Feari pääsi erikoisjoukko koulutuksen ansiosta objektin sisälle ja itse pääsin viimeisen vihollisen selkään ak:lla, mutta failasin vaihteeksi. Feari yritti tehdä vielä objektia, mutta sekään ei auttanut enää.

Westin puolelta lähettiin taas randomi takuilla. Muistaakseni Feari ja Vinski pyöri B objektin lähistöllä, kun itse menin northiin ja kepsu hiiviskeli kentän varjoihin piiloutuneena etsien saalistaan. Vihut pitivät kolmestaan useimmiten A objektia. Vinski toi yhden tasurin meille ja voitettiin myös yksi kiekka, josta en muista kyllä mitään Embarassed

no anyway! gg's

Player="-cutty.In-",20,-80,0,0,-111,2,-11
Player="-nofear.In-",60,-90,0,0,0,2,100
Player="-Vinskie.In-",60,-110,0,0,0,2,100
Player="-Chh.In-",20,-80,0,0,0,2,130
Takaisin alkuun Siirry alas
 
vs -=[VGO]=-
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleiset :: Ottelut :: AA 2-
Siirry: