Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
Pääsivuthe fInwandersHakuLatest imagesKirjaudu sisäänRekisteröidy
Navigointi
 Etusivu
 Foorumi
 Ottelut
Kirjaudu sisään
Käyttäjätunnus:
Salasana:
Kirjaa minut aina sisään automaattisesti: 
:: Unohdin salasanani

 

 vs FFK-18

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
admin
Admin
admin


Viestien lukumäärä : 109
Join date : 08.10.2009

vs FFK-18 Empty
ViestiAihe: vs FFK-18   vs FFK-18 EmptyLa 17 Loka - 20:12

Kentt?: SF Arctic
Muoto: TWL 4 vs 4 SF Ladder
.In-: Mantelipappa, Silkkiapina, Vinski, SILAVA!
FFK-18: iMiksu, Tamilo, Battery, j.haze
Aloituspuoli: Assault
Tulos: 1-10 (0-6)(1-4)

Arcticissa oli matsi jotain FaaS/FFK-18/FBL sekajoukkuetta vastaan. Aioimme katsoa paikat etuk?teen defulle, mutta ajanpuutteen vuoksi emme oikein ehtineet. Muilla kuin minulla ei ollut paljoa kokemusta arcticista etuk?teen.

Parin koneen kaatumisen j?lkeen p??simme aloittamaan pelin assaultilla.
Koitimme v?h?n kaikkialta p??st? l?pi, mutta aina sattui vihu ampumaan jostakin.
Emme p??sseet yritt?m??n obj tekoa kertaakaan.

Siirryimme defulle reilulla 0-6 h?vi?ll?. Min? olin ovelana opetellut oikein hienon ajastetun 203 sp?mminkin, mutta kun olin ampumassa niin huomasin ett? eih?n sf laddussa ole kelloa. Muistan ett? samalla tavalla on k?ynyt aiemmassakin matsissa Very Happy. K?ytimme taktiikkana sf laidoille pit??n laita reittej? ja 2 strykereihin pit?m??n keskitiet?. Taktiikkamme ei toiminut, koska minun pit?m?st?ni laitareitist? ei tullutkaan ket??n, joten olin hy?dytt?m?ss? paikassa.
Heti ekalla kierroksella tuli tyhmi? virheit? kun manteli n?yttikin ihan zigilt?(ei ihme ku on veljeksi?) ja luulin et zigi olis eksyksiss?, mutta siell? se olikin ihan oikeessa paikassa. Min? ja zigi kuolimme aina ja vihut saivat tehty? objektin. Taisimme saada yhden kierrosvoiton kun vihut sattuivat kuoleen. Viimesell? kierroksella j?in heti l?hemm?s objektia tapoin 2 vihua ja vinski yhen. 4 yht? vastaan, mutta sitten serveri kaatuu hienosti. Emme jaksaneet alkaa uudestaan pelaan vaan reporttasimme 1-11 h?vi?n.

L?hdimme sf laddusta samantien, koska aika ei riit? muuten matseihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://wanders.palstani.com
 
vs FFK-18
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleiset :: Ottelut :: AA 2-
Siirry: